måndag 2 april 2018

Fotofrossa i vårsol

Idag blev jag klar med ett jobb som jag sysslat med över påskhelgen.

Därefter unnade jag mig att ta lite fritt. Hämtade min kamera och mitt nya objektiv!!! Äntligen skulle jag få prova det! Glad som ett barn.



Ovan pergolan händer mycket. Där matar vi fåglar med allsköns mat. Frukt, vegobiffar, ost, rå potatis, brödbitar.

Det är inte bara fåglarna som äter av det bjudna...

Jag njöt av intensiv, helt överdådligt fågelkvitter, spelande starar, flyttsträck i skyn, av kaveldunens frö som släpper taget i den bruna kolven.

Hoppas du också får en känsla av den sköna dagen genom mina foton!

Puss o Kram




Husfar överraskade med att inte bara ha köpt vårblomster i hemlighet utan
även gjort ett par fina arrangemang!!!!

Att äta ur en talgkorv kräver en hel del akrobatik

























































2 kommentarer:

  1. De billeder er så smukke, så man får en klump i halsen. Du er en gudbenådet fotograf, Mickan
    xxxxhanne

    SvaraRadera
  2. Men Hanne, åh nu gör du mig generad! Men också glad, väldigt glad <3. KRAMAR

    SvaraRadera