lördag 17 juni 2017

TJUVTITT!!!

TJUVTITT? Jag är så himla glad. Nyper mig i armen. Försöker greppa. De första beställningarna på mina barnböcker har börjat trilla in i inkorgen! Alla med önskemål och personlig signering. Från olika håll och kanter runt om i landet kommer de! Beställningarna.

Jag är så himla himla glad för det! Tänk att man vågar tro så på mej, på mina böcker, bilder och berättelser att man beställer dem utan att ens ha sett dem! ENORM LYCKA för en författande tant som ömsom tvivlar, omsom tror!

Nu ska jag visa ett par utdrag sidor ur Den nyfikna Kattungen. Senare ska ni få tjuvtitta i Den nyfikna Ankan.  

Vill du också beställa dessa färgglada fotoböcker innehållandes ljuvliga livfulla charmiga bilder och berättelser från livet på en bondgård bland djur och natur? Klicka här på länken FÖRBESTÄLL MICKANS BARNBÖCKER så kan du enkelt beställa böckerna redan nu för att försäkra dig om att få några egna exemplar. Och om du vill så signerar jag gärna dina böcker!

Här får just DU, som den första utomstående, möjlighet att tjuvtitta lite i boken om Den nyfikna Kattungen! Du får mer än gärna kommentera och säga vad du tycker.

Ps. Sidorna kommer huller om buller så det finns ingen inbördes ordning här. Vill bara ge dig en liten tjuvtitt! Ds.




















En underbar lördag önskar jag dig! 

Psssst! Glöm inte boka in Barn&Bokfest 
20 augusti kl 11 - 14 
i Nävelsjö Bygdegård då jag släpper barnböckerna och i samband med det anordnas en Familjefest med stort utbud för liten och stor.



Givetvis finns fika och grillad korv om magen kurrar och kaffetarmen suger... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar